Facturen bijhouden, wat is de beste manier

Hoe kan jij als ondernemer het beste jouw facturen bijhouden, welke zijn betaald en welke moeten nog betaald worden? Door Credifin Nederland in te schakelen kan jij 24/7 jouw facturen in de gaten houden. Wat de reden ook mag zijn dat jij een incassoprocedure wil starten, iedere ondernemer zal zijn of haar eigen reden hebben om dit te doen. Door hulp in te schakelen weet jij dat jouw wensen en eisen voor het incasso-traject voorop staan. Of je nou op korte termijn gebruik wil maken van het traject of langdurig, er zijn genoeg opties om bij stil te staan. Als ondernemer zijnde wil jij je bezighouden met zaken die niet alleen centraal staan rondom facturen, schakel daarom hulp in.

Kort gebruik maken van het traject of langdurig

Bij credifin-nederland.nl beslis jij zelf hoelang het incasso-traject loopt, wil je van dit traject kort gebruik maken? Bijvoorbeeld voor 10 dagen lang, dan kan dit. Wil jij liever een all-round incasso-traject service waarbij zorg en vriendelijkheid voorop staat, dan is dit ook een optie. Waar je voorkeur dan ook naar uitgaat, het is een fijne manier om zeven dagen per week, vierentwintig uur per dag inzicht te krijgen in jouw facturen en misschien nog wel belangrijker, de status van de facturen die jij stuurt naar personen. Zij zullen jouw bedrijf dan ook een aantal opties geven uit de trajecten waaruit jij kan kiezen. Hierdoor kan jij aangeven waar je behoefte aan hebt als ondernemer.

Wat voor traject wil jij starten

In sommige gevallen is het gunstig om op korte termijn een factuur betaald te krijgen vanwege onder andere misschien wel grotere vorderingen, dan kun je kiezen voor het spoed traject. Het reguliere traject is geschikt voor bijvoorbeeld verenigingen, sportscholen, tandartspraktijken, webshops en andere dienstverleners. Heb jij een bedrijf wat werkt met abonnementsdiensten, dan is het reguliere traject ook zeer geschikt voor jouw bedrijf. Het super vriendelijke incasso-traject is zeer geschikt voor bijvoorbeeld bedrijven waarbij de klant op een vriendelijke manier geholpen moet worden, hierbij staat aandacht voor de klant centraal. De klant wordt professioneel en met veel aandacht geholpen, op een extra vriendelijke manier.

Leave a Reply

Your email address will not be published.